Coming soon...

Monday, December 15, 2008

Dear all...
Ini adalah blog untuk hasil nukilan novel aku yg telah lama aku buat. Sbb ramai kekawan sekolah aku bertanyakan apa cerita dengan novel aku yg aku selalu dok tulis time sekolah dulu..hehe.. So kat dlm blog ni aku akan publish novel aku. Walau bagaimanapun, .cerita tersebut telah di'edit' sedikit untuk tampak lebih matang (maklumlah kan.. dulu zaman sekolah fikiran budak2 lagi..)..so kepada u all yg dah tahu serba sedikit jalan ceritanya hope teruskan membaca sbb u all pun tak tahu penghabisan ceritanya macam mana kan? Kepada u all yang belum tahu jalan ceritanya macam mana...try la baca tgk k. Hopefully u all enjoy baca novel aku ni walaupun ada sesetengah jalan cerita aku dapat idea dari macam2 cerita. Hehehe... Then, aku harap korang bersabar lah sbb aku baru ja publish blog ni.. progress untuk satu-satu chapter tu agak memakan masa sikit.. maklumlah sekarang ni aku pun dah bekerja..faham-faham lah eh. Hehehe...

Make sure u all follow novel aku ni tau..

MY BABY YOU...

Tungguuuu kemunculannya.. :-)

2 comments:

KyLa is KaLyLa said...

yeah!!!!!
nk baca!!!!

S.H.E said...

waaa...dian...sakan u siap wat novel lagi..dh lama ke wat novel nie??all da best babe;)

btw,kalo rajin2 mai la melawat on9 biz i--> http://shelovefashion.blogspot.com/

Post a Comment